FAQ - Veelgestelde vragen

Bestellen, Leveren en betalen

1. Hoe koop ik een product online aan?

De West-End webshop is makkelijk in gebruik:

  1. Klik de foto van een artikel aan
  2. Duid bij je product de gewenste maat of kleur aan en klik op “in winkelmand plaatsen”
  3. Overloop je bestelling door het winkelwagentje aan te klikken – bovenaan je scherm
  4. Vul al je gegevens in
  5. Kies een leveringsoptie
  6. Ga naar de betalingsmodule en kies een betaalmiddel

Wanneer je via onze site een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestiging van je aankoop via e-mail. Je bestelling wordt dan zo spoedig mogelijk in de winkel klaargezet of verzonden via Bpost. Wij streven ernaar om elke bestelling binnen de +/- 3 werkdagen bij jou te bezorgen. Leveringen naar het buitenland kunnen natuurlijk langer onderweg zijn.


2. Hoe kan ik zien of de schoen die ik wens nog in mijn maat voorradig is?

Indien de gewenste maat nog voorradig is, vind je de maat terug in de matenbalk bij het betreffende artikel. Indien de maat niet meer voorradig is, verschijnt deze niet meer in de matenbalk.


3. Hoe geraakt mijn bestelling bij mij?

Je hebt 2 opties:

  1. Je komt je bestelling in onze winkel ophalen. De bestelling staat de volgende dag om 12u klaar in de winkel.
  2. Je laat je bestelling leveren. Voor de verzending van onze pakketten werken we samen met B-Post. Leveringen kunnen:
  • Op je thuisadres
  • Op een ander gewenst adres
  • In een B-Post afhaalpunt
  • In een B-Post pakketautomaat

Gelieve de gewenste optie bij het plaatsen van je bestelling aan te duiden


4. Moet ik verzendkosten betalen?

Levering is gratis in België, Nederland en Luxemburg. Levering in Frankrijk, Duitsland, Engeland, Italië of Spanje kan, mits 10€ verzendkosten.


5. Wanneer mag ik mijn bestelling thuis verwachten?

We ijveren naar een zo snel mogelijke levering. Onze medewerkers onderwerpen elke bestelling aan een grondige kwaliteitscontrole alvorens deze te verzenden. Wij streven ernaar om elke bestelling binnen de 2 tot 5 werkdagen te bezorgen voor levering in België. Leveringen naar het buitenland kunnen uiteraard langer onderweg zijn. Het is uiteraard erg belangrijk dat de opgegeven adresgegevens voor je bestelling correct zijn. Controleer ze daarom 2x.

Kies je ervoor om je bestelling af te halen in onze winkel dan staat ze de eerstvolgende middag om 12u klaar in de winkel.


6. Is mijn persoonlijke informatie beveiligd?

Je persoonlijke gegevens worden met zorg behandeld en beschermd. Zij worden op geen enkel moment gedeeld met derden. Voor meer informatie kan je terecht bij onze “privacy policy” of stuur ons een mail: info@west-end.be


7. Welke betalingsmogelijkheden heb ik?

Je kan je bestelling veilig online betalen via Bancontact, Maestro, Visa, Mastercard, Ideal, KBC Banking online, Belfius online banking, ING Home pay enz


8. Kan de cadeaubon gebruikt worden in de winkel?

Een cadeabon die je online aankocht kan in onze winkel en op onze webshop gebruikt worden.


9. Kan ik online betalen met een cadeaubon of een waardebon?

Je kan online betalen met een cadeaubon of een waardebon. Let wel! enkel indien je het bedrag in 1 keer besteed. Je kan voor online bestellingen je cadeaubon of waardebon dus niet opsplitsen

  • Maak je artikel keuze
  • Overloop je bestelling in je winkelmand
  • Vul het bonnummer en de controlecode samen in onder “cadeaubon” vb XXXXXXXXYYYY
  • Druk op “valideren”

10. Wat als ik mijn cadeaubon verloren ben?

Indien u uw cadeaubon verloren heeft, neemt u best contact op met onze klantendienst:

+32 3 232 06 86 of via email: info@west-end.be


11. Wat als mijn kortingscode niet werkt?

Indien uw kortingscode niet werkt, neemt u best contact op met onze klantendienst:

+32 3 232 06 86 of via email: info@west-end.be


12. Hoe kan ik de uitlevering van mijn bestelling volgen?

Voor de verzending van onze pakketten werken wij samen met Bpost. Wanneer je bestelling succesvol afgerond is, ontvang je een e-mail met hierin de betalingsbevestiging en met een link naar de Bpost track&trace pagina van je pakket.


13. Kan een artikel, nadat ik mijn bestelling geplaatst heb, toch uitverkocht zijn?

Ja dit is mogelijk, ondanks onze inspanningen om dit te voorkomen. Moest dit uitzonderlijk het geval zijn, wordt u meteen door ons gecontacteerd.


14. Ik heb een bestelling geplaatst/recent ontvangen en nu geven jullie meer korting?

Omdat wij niet op voorhand bepalen wanneer wij speciale acties doen of wanneer wij onze collectie verder afprijzen, kunnen wij helaas geen garantie bieden dat onze artikelen later niet verder afgeprijsd zullen worden.


15. Hoe nauwkeurig zijn de foto’s?

De foto’s die op de website getoond worden, zijn door één van onze eigen medewerkers gemaakt in een professionele studio. We doen er alles aan om deze zo waarheidsgetrouw mogelijk weer te geven. Uiteraard zijn kleine kleurverschillen mogelijk bij weergave op uw scherm.


16. Kan ik artikels retourneren?

Indien je graag een artikel wil ruilen of retourneren, kan dit binnen 14 dagen na ontvangst.

Retour afgeven in onze West-End winkel

Kom binnen 14 dagen na ontvangst naar onze winkel met de volledig ingevulde retourbon. Je ruilt voor iets anders of we storten binnen 7 werkdagen het werkelijk betaalde bedrag terug. Bij terugbetaling wordt het bedrag teruggestort op het rekeningnummer dat gebruikt werd voor de aankoop

Retour opsturen

  • Je stuurt een e-mail naar sales@west-end.be om je retour aan te kondingen
  • Deze e-mail bevat: het ordernummer en artikelnummer
  • Verpak het artikel in een doos zodat het artikel onbeschadigd blijft
  • Stop de volledig ingevulde retourbon bij de verpakking
  • Zodra wij het pakket goed ontvangen, storten wij binnen 7 werkdagen het werkelijk betaalde bedrag (ex verzendkosten) terug. Je ontvangt een retourbevestiging via e-mail. Het bedrag wordt teruggestort op het rekeningnummer dat gebruikt werd voor de aankoop

Retouradres:

West-End bv
Meir 75
2000 Antwerpen


17. Welke artikels kan ik retourneren/ruilen?

Artikels zullen enkel voor retour/ruil aanvaard worden indien zij:

  • Binnen de 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden
  • Voorzien zijn van de onbeschadigde originele verpakking
    Dwz schoenen zonder draagsporen en in de originele doos die niet als verzenddoos gebruikt dient te worden (zonder plankband, stickers en onbeschreven)
  • Voldoende gefrankeerd verzonden worden
  • Schoenen en accessoires mogen uiteraard binnenshuis gepast worden, echter niet gedragen.

18. Kan ik afgeprijsde artikels retourneren?

Afgeprijsde artikelen die je online aankocht, kunnen geruild of geretourneerd worden. Dit kan binnen de 14 dagen na ontvangst van je bestelling


19. Betaal ik verzendkosten voor het retourneren van mijn bestelling?

Om je bestelling (1 of meerderde artikels) te retourneren heb je 2 mogelijkheden:

  1. Je stuurt je retour (met ingevulde retourbon) terug naar West-End bv, Meir 75, 2000 Antwerpen. Je draagt hierbij zelf de verzendkosten
  2. Je brengt je retour kosteloos binnen in onze winkel.

20. Ik heb een klacht.

Indien je niet tevreden bent over de ontvangen artikelen of de geleverde service, raden we je aan om deze klacht zo snel mogelijk aan ons te melden via: sales@west-end.be

  • We streven ernaar om je klacht binnen de 2 werkdagen te behandelen.
  • Vermeld ook steeds het nummer van je bestelling zodat we je zo snel mogelijk verder kunnen helpen.
Bespaar tijd & parkeerkosten Gratis verzending in BE & NL Binnen 2 à 3 werkdagen in huis Betaal veilig online

© 2024 West-End BV - Meir 75, 2000 Antwerpen (België) - BTW BE 0406.134.644
Maattabel - Nieuwsbrief - Algemene voorwaarden - Privacy policy - Cookie policy - Sitemap Quoted: Websites met méér
ODR informatieplatform voor e-commerce binnen EU
Om uw surfervaring te verbeteren maakt West-End gebruik van cookies. Meer informatie    OK